Sidor

lördag 19 november 2011

Tack min egna frisör!!

Ja, idag fick vi besök av Jessica som va och hälsade på från Gotland:-) Jätte kul att ses igen, och vad man kände att jag saknat henne nu när hon kom hem!!

Vi hämtade barn och lagade mat och sen va det dags för klippning, jag ,Lilly och lite på Lova.

Jag ville tunna ut och klippa mer lugg, lilly behövdes topparna klippas av och lova va topparna med. Och Jessica hade tagit med sig alla frisört grejer så vi fick alla "cape" alltså sånt försök skydd :-) och så hade jag tänk köpa spray färg som barnen kunde få när det va klart hittade dock ingen, men Jessica kom på den brillianta idén att använda karamellfärg, så nu har båda tjejerna röd/rosa slingor :-) Så tack underbaraste Jessica för tjejerna och mitt hår du är bäst!!! Kraam


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna