Sidor

söndag 6 november 2011

Sjuk stuga

Ja, det kommer ocg går, Lilly och Daniel har klarat sig bra hittils, jag men tills igår då började jag känna mig hängig eller kanske redan lite i fredags, det kändes som om jag skulle bli sjuk till min lediga helg...

Igår skulle Sara, Magnus och Benjamin kommit pån tacos kväll men ca , tim innan märker vi att Lovasom såvit några timmar är varm och har 39,7 i feber så det blir att ställa in kvällen planer och då börjar jag med känna mig mer och mer hängig, och vaknar idag helt utmattad, har feber ont i halsen, huvudet, nacken, ryggen... yes you name it?!
Men Lova vaknar pigg och kry som en läkra, härligt för henne =))

Så imorgon blir det inget jobb utan hemma och vila, hoppas att man kryar på sig så mkt man kan för till helgen ska det bara av mot Gb och Ladys Night =)

Nehe nu sover nog Lilly med så jag ska inta soffan igen.. Natti

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna