Sidor

torsdag 10 november 2011

lunginflammation

Japp, det bar ju av till farbror doktorn igår för att kolla upp varför febern kom och gick och jag mådde som jag mådde/mår... Han kände lyssnade tittade och kom fram till att jag hade lunginflammation på en sidan, så det togs lite prover: sänkas, och så ville han komma mitt kärnvärden och B12 för det brukar ligga dåligt.. Sagt och gjort snäckan ska ju ligga under 8 och det gjorde den i.te kan jag tala om och så sa han att blodvärden va dåligt så jag skulle få ny järntabletter med..

Med besvikelsen i halsen frågade jag honom om han tyckte jag kunde åka till Gb i helgen på ladys night, jo jag kunde väl gissat svaret men för min egna skull va jag tvungen att höra det fårn honom. O h svaret blev att jag skulle inte orka med en helg borta... Besvikelsen kom ifatt och jag insåg att detta som jag såå länge sett fram emot att göra med alla mysiga och roliga tjejer, men mest såg jag nog fram emot att göra något med stora syster min, det skulle iinte bli av. Jo för alla andra så klart vilket jag så klart är glad för deras skull. Men i.te för.mig, jag skulle i.te få/kunna åka med syrran (och dom andra tjejerna). Syrran som just kommit fram till att hon ska åka med, hon hade fått.orken tillbaka från att själv haft lunginflammation, hon hade nu bestämmt sig för att hon skulle med. Och jag blev såå glad när hon sa det, yes tänkte jag fasen bad kul syrran ska med iaf!!!<3 ...... Men nu ska iinte jag det.... Det är ju rent halväteisäcken med.... Ja, en nu går jag på kåvepellin och mina älskade eller hatade järn tabletter igen plus mina B12. Hoppas att kåvepellin gör sin sak så jag mår bättre... Snart mkt snart...


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna