Sidor

lördag 28 april 2012

Balans hinder

Ja, eftersom jag jobbade natten tills idag istället för idag på dagen så kunde jag gå på agilitykursen som va idag vid kl 10, om jag va pigg är dock en helt annan sak. Men det gick bra och idag började vi med balans hinderna. Jätte kul att testa lite nytt =) Hinder, däcket och tunnel känns lite vanligate än balans hindrena. men det gick bra och han stannade bra på kontaktfälten med =)

Sen bar det hemåt, pappa hade varit barnvakt för Daniel va på rally med Kornan. Så han hade lagat goo mat sen åkte han hem så jag och barnen tänkte vila, men alla som känner mig vet att vila är inte min starkaste sida =( Men jag kan lova att det blir tidigt lördagsmys och alltså tidigt i sängen delvis för jag -är så trött som jag är och för att jag ska jobba imorgon 7-16...

Nehe äta lite rester med barnen sen blir det någ snart mys i soffan sen godis med =) Det ä ju faktiskt lördag. Sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna