Sidor

måndag 9 april 2012

Påskhelg

JA, det har varit lite dålig uppdaterat här på bloggen, eller kanske inte, vi har inte gjort så mkt eftersom vi varit sjuka. Men påskharen kom tillslut trots sjukdom i huset och påskkärringar fick barnen gå med kusinerna i Torsås. Barnen har piggar på sig relativt bra tycker jag, Daniel är väl inte jättepigg och inte jag heller. Har ju haft hosta, torr halsen, feber och i fredagskväll började jag känna av andningen, det blev tungt att andas, men det gick 1177 råde mig att ringa in lördag morgon om besvären inte blev akuta. Och jag kände ju inte för att bli sittandes på akuten om det verkligen inte va akut och jag kunde ju andas iaf lite ;-)

Men lördag morgon fick jag tid så in till Kalmar jouren och bli undersökt, luftvägskatarr som även gett mig astmatiska besvär så som trånga luftvägar. Därav svårt att andas. Så det blev lite inhalationer där, och lite beh. Tabletter, fick medicin utskriven och sen hemåt.


Jag hoppas innerligt att det vänder för oss snart, att vi blir friska helt friska hela familjen!!


Kraam


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna