Sidor

tisdag 17 april 2012

oj oj

Hejsan!

Jag har ju missat att skriva ang kursen jag håller i =)
Vi hade 3:de kurstillfället igår, jag har 7 deltagare i gruppen, sen har jag Jens som mentor och Lena är med som hjälp instruktör. Det känns bra men ibland svårt man måste ju verkligen prata så att alla föstår och är med på vad man vill att dom ska göra.

Jobbigast av allt är väl att i dessa 3 veckor vi har hållt på så har jag även varit sjuk=( Inget att rekomendera kan jag säga, jag får visst virusinfektion efter virusinfektion, sen jag jag fårr en infektion i halsen vilket gör att jag lätt får hosta och som om jag försöker låta som någon karaktär i disney ;-)

Jaja, jag bjuder på det. Men det känns helt ok iaf, det ullar på och jag kollar igenom kurs innehållet innan varke tillfälle för att se om jag behöver anpassa något =)

Sen går jag ju även på kurs själv, eller ja alltså med Goliat =)
Vi går Nybörjar Agility, ikväll är det 3:de gången där dock va jag första men missade andra eftersom jag inte varit så pigg. Men ikväll ska jag dit iaf. Hur det går? Bra fråga det är så nytt än. men ändå ok vi har "faktiskt" en himla fin kontakt så det funkar bra att ha honom lös, ska baa försöka lära honom hoppa framåt utan att jag spinger med honom =)

Nehe, nu ska jag ta disken, sen ska Lilly Cykla till Dagis och Lovis får åka vagn. Lilly cyklade igår med och det gick hur fint som helst hon trillade inte en enda gång utan stannade bara vid vägen och så, det är punka på min cykel därför kan jag inte cykla med henne.

Måste ju även berätta att Lilly körde cross i söndags, jag och Daniel ahde sagt att vi skulle testa att bara släppa iväg henne, och det gjort vi....
Det gick kanon hon körde nästan ett helt varv unt huset och då ska tilläggas att hon ALDRIG kört själv innan, bara att vi kanske släppt typ 2 meter när hon köt rakt. men det gick kalas och vi tränade på att bromsa och stanna =)

nehe, en annan dag! Kraam

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna