Sidor

onsdag 11 april 2012

Uscha miig

Nu är vi trötta på att vara sjuka, Och ja jag ber om ursäkt för den dåliga bloggningen som varit, jag har varit sjuk, barnen har varit sjuka, Daniel har varit sjuk och vi har haft fullt upp. Missade min agilitykurs igår,kändes inte alls bra. Fri träning ikväll ä gymt sugen men tror inte det är så bra när jag inte är pigg.
Men jag vill vill vill!!!

Jag saknar verkligen att må bra, jag vill vaa frisk. Jag saknar åxå verkligen tt träna med Goliat!! Dock är det mysigt att mysa med barnen x:ta mkt när man är sjuk, dock är dom pigga nu och tycker inte det är så roligt att ligga och kramas med mamma på soffan hela dagen...

Lova har fyllt 2 år, och ja kalas det blev det lite iaf men mest bara läming av presenter eftresom hon va sjuk på sin födelsedag och vi varit häninga sedan dess, men nu hoppas vi att det vänder och att vi blir pigga. Snart dags för Lillys födelsedag!

Hon ska ju såklart ha kalas för släkten men ho vill även ha kompiskalas, men kompisarna från dagis. Och vi har tänkt överraska Lilly med en sa på hennes födelsedag, till Gotland och hälsa på Jessica!!

Nehe nu är det dags att torka näsan, skita i att jag har lock för örat, ta en ipen och damsuag och ta disken!!

Kraam

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna