Sidor

onsdag 28 oktober 2009

Jag har gjort framsteg!!!!

Hejsan!

Idag är det nog en bra dag=)
Eller det kändes som det blev det, efm skulle nog blivit bra ändån men nu blev fm också bra känns det som=D¨

I eftermiddag och ikväll har jag Mary kay så det känns roligt! Först ska jag till två super goa tjejer som va med mig på gästkvällen igår och prata om vilken make up dom hade igår för vi hann inte det då.

Sen ikväll bär det av in till stan då jag ska till en annan Go tjej och hon ska få Make up rådgivning en ska vi ha hudvårdsklass för henne vänner efter det =)

Men som sagt förmiddagen hade jag inte planerat så mkt med än att jag skulle förbereda för i efm.
Jag gick och lämnade Lilly på dagis och vände hemåt, men just när jag gjorde det kände jag att idag är en bra dag och jag ska testa att gå en runda runt kvarteret Så jag vände och gick åt andra hållet, det gick jätte bra fast sen kände jag att istället för att gå cykelvägen så gick jag in i skogen/ åkern och lät hundarna springa av sig riktigt ordentligt=)
Och jag kände hur bra jag mådde, så idag är en riktigt bra dag !!

Kram banan

1 kommentar:

Sara Hedberg sa...

Alltid härligt att höra om framsteg. Hoppas bara att det kommer bli bättre och bättre.

Många kramar

Besök de senaste 30 dagarna