Sidor

fredag 2 oktober 2009

Tusse blev Tussan

Jaha, då va det fredag igen och veckan har bara försvunnit. Men jag tycker jag har hunnit med lite iaf. Ikväll ska jag åka med Pappa och hämta hans Kattunge, Tussan, va en Tusse först men fick vi veta att det va en Tussan! Så hon ska flytta hem till Pappa i helgen.
Imån blir det nog en lugn dag ska med pappa till husvagnen och hjälpa honom lite där, Sen ska nog Jag, Daniel och Lilly åkå och handla i Nybro.

Söndag har jag min Första riktiga hudvårdsklass/kurs!
Ska blir så spännande att komma igång! Verkligen!!

Över till kattungarna igen. Jag skulle så gärna ta den andra kattungen som än så länge bor hemma hos svärmor och svärfar, (där vi ska hämta pappas), Men Daniel är inte så sugen på en katt till, så man är ju två om att skaffa katt när man bor tillsammans....

Jaja, nä nu får jag väl ta tag i att.. vila lite till och greja sen!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna