Sidor

onsdag 7 oktober 2009

Något att tänka på!

Jag vill först länka till en sida som jag tycker att ni alla ska gå in och titta på det är denna!
Och denna sidan är absolut också värd att gå in på, blogg/katter!

Jag har suttit och surfat runt lite medans Fabian sover och kom då in på dessa sidor, som jag brukar göra! Jag tycker att dessa människor gör ett underbart jobb och att dom är otroligt, och har ni något att skänka så gör det! Tänk så mkt dom gör och att vi bra skänker något kanske mat eller pengar eller leksaker det gör så mkt men det är ingen stor ansträngning från oss, eler hur?!
Själv har jag en stor säck med kattmat, som jag köpte till våran katt, Stitch. Men kräsen om han är så äter han den inte=S Istället för att slänga den så tänker jag köra och lämna den där och hoppas på att några katter äter den.

Tycker att detta är absolut nämn värt och tycker absolut att ni ska ta en titt=)

Över till annat, Har haft hudvårdklasser sön, mån, tis, och resten av denna veckan har jag hudvårdsklasser! Känna bra att komma igång!!

Nehe nu ska jag vila lite medans Fabian sover!!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna