Sidor

lördag 3 oktober 2009

kroppkakor, lingon, Äppel, Päron!

Japp i eftermiddag bar det av mot Halltorp för mig och Lilly, Fack veta att min kära moster Barbro och Janne va nere och hälsade på min andra moster Maja och Christer!
Så av bar det och väl där, fick jag och L jätte god mat: Kroppkakor, kan det blir bättre/godare?!
Vi blev kvar ett bra tag och det va så trevligt, Lilly tog sig ett äppel och sen ett päron uppenbarligen blev hon inte mät på Kroppkakan och kakan vi åt efter!

Jag hoppas att det kommer in lite kort på facebook, fast inte av mig med av de andre, jag missade kameran. Men några bra bilder blev det säkert.

Lilly vissade stolt upp att hon är bra på att busa, prata, gå på tå och ropa på IJANI(Janne).

Innan vi skulle åka hem, fick L lite kvällsmat av Maja, Fil och Kräm med Flinger! =)

Hade en super duper trevligt kväll och längtar redan till jag bokar att jag ska åka upp och hälsa på eller jag och Lilly förstås!

Kram banan och god natt!

2 kommentarer:

Janne o Barbro sa...

Det var så roligt att se dig! Och Lilly!

Mrs Lucky sa...

Ja! Kom och hälsa på! Jag har ätit era rester idag - kroppkakor. Jag proppade i mig två stycken. Är fortfarande supermätt :)

KRAM

Besök de senaste 30 dagarna