Sidor

fredag 8 januari 2010

Bilder på den nya stjärnan

Smulan!

Japp, här har vi det nya stjärnskottet... Smulan..... En fjording som fyller 18 år i år, snäll och lätt men envis som en fjording är... Dock har hon stått oriden ett tag men det sak vi väl ändra på=)

Jag hoppade upp på henne i hagen idag, det gick bra att hoppa upp men när jag satt där, började hon hoppa lite osv, men jag hoppade av och bestämde med henne att vi ska ta och rida riktigt i helgen=) Så då är det dags!

Lite besviken ock på en vän som skulle hjälpt mig men då hon helt plötsligt ska göra det ena och det andra så blir det inte så. Men vi ska nog klara det ändå!

1 kommentar:

Marielle sa...

Miranda och jag måste få komma till er och följa med och hälsa på hästarna snart. Hon sitter i mitt knä nu och skiker, Gubben!! (Lilla Gubben) :D

Besök de senaste 30 dagarna