Sidor

fredag 29 januari 2010

14.20

Ja, då har halva dagen gått och det är min sista lediga dag, jobbar nämligen i helgen.
Lillan är fortfarande hängig efter att hon kräkts igår.. inget mer idag iaf, men hon är hängig...
Hoppas bara att jag och Daniel klarar oss så inte vi behöver kräkas med...

På söndag åker Smulan hem, det va inte länge jag fick ha henne, Pga av min allergi så får det bli så här så länge, Jonte vet jag inte riktigt än men jag kanske har ett ställe på gång, hoppas hoppas....

Så va jag och tog prover igår, för att se exakt vad jag inte tål,,, en kompis tipsade mig om att skaffa en inne kanin, eller ute men att man kunde få dom väldigt tama om man har dom inne lösa, och visst kan man det, tålamod. Jag har läst lite om det och va på Biblan igår ochlånade lie böcker om Kanin, jag vill gärna veta vad jag ger mig in på det ska ju inte vara bara för att dom är söta och små.
Men någonstans läste jag att kanin är ett mellanting mellan hund och katt om man ar en tam kanin inne, Dom kräver inte lika mkt som en hund men är mer sällskapliga än en katt...

Va hos Bm igår med, V 25 besöket, mätte och lyssnade på hjärtat mitt blod värde va inte så bra så nu blir det järntabletter igen =( men men..
Nu har jag gått upp iaf,,, 1kg =)

Nehe nu blir det mer gos med Lillan innan jag ska laga mat =)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna