Sidor

tisdag 2 februari 2010

To Bad

Igår va en inte så bra dag....
Jobbade ju igår och dagen innan så lastade vi ju Jonte för att han skulle flytta, han va ju inte direkt frivillig till att gå in, så det blev lite att kämpa med resultatet av det blev att vi fick in honom i transporten och att jag igår hade enorm foglossning....

Sov dåligt natten tills igår pga av det. Upp till jobbet, Morgonen gick bra fast jag knappt kunde röra mig, klarade förmiddagen bra fast jag hade j*vligt ont i hela kroppen, Sen va det dags för matrundan och tänkte att det är ju inte värre an att köra morgonrundan, körde lämnade ut mat sen när jag skulle köra från en så fastnade jag eller bilen fastnade och inte med däcken utan underredet, satt fast, jag tog en spade och började gräva ringde 2 jobbar kompisar som jag visste va på väg till ett möte, så när jag grävt färdigt runt hela bilen kom dom och skulle putta dock gick det inte så en av dom fick testa att köra, så med lite kämpande kom jag loss, men tänkt då på att jag hade grävt runt hela bilen med mig dumdumma foglossning... Så jag va ganska därven, dock va det bara att tacka för hjälpen och fort sätta rundan... Resten av dagen va inte så lång, som tur va...

1 kommentar:

Marielle sa...

Fy vad jobbigt allt lät!! Fanny du måste vara rädd om dig! Kram

Besök de senaste 30 dagarna