Sidor

fredag 12 februari 2010

Whit Love...

Momo, Daniels Mormor har gått bort igår. Detta är till henne...

Det va du som fick mig att verkligen känna mig hemma, vet inte vad det va, om det va något du sa eller bara hur du va mot mig, när jag hade träffat dig så bara kände jag att här vill jag vara och jag vill aldrig ifrån denna Familjen. Du va så stark, så snäll, så speciell!

Såklart så kände jag at när jag träffat Daniel ville jag också stanna, men med dig så va det något annat, det va som om du redan kände hela mig fast vi just hade träffats. Det va så enkelt med dig inga krusiduller eller något annat, Du va bara du och det kändes som om du kände mig så väl... hur? Det vet jag inte själv.

Saknaden efter dig är väldigt stor och jag är så glad att vi va hos dig och hälsade på, och att jag, Daniel och Lilly kramade om dig riktigt, och att du orkade prata med Lilly lite och hon med dig.
Så klart kommer det aldrig blir det samma här utan dig, Men jag är säker på att du sitter och har det så bra ja så bra som man bara kan och kika ner på oss alla och följer våra liv.

Vi Älskar Dig!

"A angel come by my dream, and told me that everything is going to be okey....."

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna