Sidor

tisdag 23 februari 2010

X-ra UL kontroll

Nu kan jag känna mig lugnare, va ju inne idag så dom fick kolla en gång till med lite fler läkare.
Och det gjorde dom, dom hittade det idag igen, men nu hade dom bättre maskin och kom fram till att det nog va bebisen som hade lykats få in en sån fullträff på moderkakan i fredags och dörför fick jag så ont som jag fick och det va en sådan bra träff att det antagligen blev ett "märke" på moderkakan efter sparken. Märke och märke, men som en svullnad med en hinna runt då..=)

Känns iaf skönt, och dom sa att allt såg bra ut annars ch dom kollade väldigt noga för han läkaren vissade honläkaren lite mer detaljrikt så det va spännande. Men vi ska tillbaka om 3 veckor för att kolla igen, läkaren trodde att denna bebisen skulle väga unfefär lika mkt som Lilly, mellan 3400-3600 =) Så vi får väl se.

Snart bär det av till lj-holm för jag ska till det vanliga bm besöket idag med. Sen ska jag och Lillan till hansa city, ska nog handla lite kläder för mig present kort...

kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna