Sidor

söndag 14 februari 2010

Sim, sim sim

Igår åkte jag och Lilly till simhallen, först doppade vi oss i den "vanliga äventyrsdelen" sen blev det att åka den långa runda och möka (som lilly säger=mörka) rutchikanan,, Rusiana kallar lilly den... Åkte vi nog 4-5 gånger sen gick vi till den "varma bassängen" Där satta jag bara och tittade på Lilly, som simmade runt och hoppade lite här och där, hon hade ju simamar på sig så hon sim,sim,sim som hon säger=)

Efter det lockafde jag som avslut med att vi skulle åka lite Rusiana till så det gjorde vi och det blev nog ungefär 6 gånger till så jag kände mig lagom pigg i benen.... Så tog jag henne i handen så skulle vi gå och nä vi kommer till dörren vid omkläningsrummet ser hon den varma poolen igen
-mamma,, bada lite me dä,, sella...
Med dett söta ansikte så är det svårt att säga nej, så vi hoppar i den igen och hon får simma ett tag till... Kollar på kl och vi har badat i ca 2 timmar. Känner att nu är jag lagom trött eftersom jag jobbade till kl 13, men och vid 13.15 åkte vi in till stan...

Men vi känner oss ganska nöjda förutom Lilly då som skulle duscha i ca 15-20 minuter....

Kram

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna