Sidor

måndag 22 februari 2010

Läkaren hittade något i magen

Det gick bra hos läkaren som jag va hos fik veta att jag tål katt, hund, häst och kanin väntar på dom andra svaren.

Dock fick jag åka in till förlossningen i fredags för jag fick så ont i ljumsken, pkte in och skulle kolla så det inte av en prop, det verkade inte vara någon prop.
Gjorde CTG allt va bra med barne så det va ingen fara, hade lute sammndragningar men inget att ora sig för sa dom för jag håller inte på att "öppna mig"
Men så gjorde dom Ul, en läkare gjorde det, Hon hittade något som hon aldrig sett innan hon hade verkligen inte en anning om vad det va.

Så hon hämtade en kollega, det kom en en överläkare som åxå skulle kolla hon hittade det med men hade inte heller en anning om vad det kunde vara. Dom diskuterade lite, och kom fram till att dom skulle samla ihop et gäng läakre på 5-6 st, som skulle kolla tillsammans, så imorgon ska jag in till Spec mödravården och så ska vi se om dom kan lista ut vad det är eller om någon vet vad det är...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna