Sidor

söndag 7 februari 2010

Att trilla ner i en stentrappa

Ja, jag är fortfarande ganska mörbultad efter att jag trillade istentrappan som går ner till tvättstugan här hemma.
Det va i fredags och jag va hemma från jobbet för jag mådde inte bra, men jag skulle passa på att tvätta lite, tog på mig skor sa till Lilly att jag kommer snart och gick.

Väl på väg ner är det jättehalt i trappan så jag tappar fästet och faller baklänges, slår i ryggen på 2 ställer och bakhuvudet och sen åker jag ner resten av vägen, Väl nere kan jag knappt komma upp, tvätten ligger där den ligger och det enda som är i mitt huvud är att jag måste ta mig in till Lilly, måste in till Lilly.

Väl inne lägger jag mig på sängen ringer Linda (syrran) och ber henne komma, pratar med vårdcentralen som ringer mitt i allt för jag hade ringt ang min allergiprover. FRågar dom men dom säger att jag ska ta det lungt.
Ryggen är öm än, huvudet är väldigt ömt än, och igår kändes det väldigt mycket i nacken och det gör det idag med, men men det ska väl gå över tills jag gifter mig som man brukar säga....

Över till annat.
Idag har vi varit och hälsat på Daniels mormor och morfar, Han mormor är inte pigg, men hon orkade med lite besök och några kramar och pussar med Lilly....

Kram

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna