Sidor

torsdag 21 januari 2010

blörp.....

Ja, idag skulle jag jobbat, såg faktiskt fram emot det, hur ofta gör man det?
Men så blev det inte iaf, Lillan spydde idag på morgonen har haft feber inatt men det va säkert från 2:a vacc hn fick igår, så Daniel skulle varit hemma med henne, men kände att jag mådde illa på morgonen med, (men det är borta som tur är), så det blev jag som stannade hemma med L istället.
Hon har haft 39,5 hela dagen men inte spytt mer, men gått på pottan ganska ofta, det har kommit lite men inte som det ska vara...

Imorgon ska iaf Daniel vara hemma så jag kan "få" jobba 1 dag denna veckan =)
L är helt borta sen när hon får en ipren, blir det raka motsattsen och då har hon ingen ro att vila eller ta det lugnt, så då blir det inget vilat och när den gått ur kroppen och hon är helt slut oh vilar så får hon inte vila i lugn och ro för hon vilar/sover bara orligt hela tiden...

Nu vilar hon iaf och jag har lunnat lämna hennes sida ett tag. Min söta lilla Lilly!

Har fått veta en så hemska sak om en kär vän, och jag lider med henne, och om du läser dfetta så hoppas jag att du vet att jag finns där för dig, det tror jag att du vet eftersom du hörde av dig idag men jag säger det igen!

Kram, och ta hand om era vänner. Och er själva med!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna