Sidor

måndag 22 mars 2010

Förlossningen igen i lördags

Japp, i lördags bar det iväg igen, men denna gången trodde dom nog att jag skulle föda när jagkom in hade sånna värkar så det va inte sant, Jag och Daniel hade en lugn morgon, Lilly hade sovit hos morfar med Filip. Vi år frulle sen skulle jag bara damsuga av lite, hade damsugit av halva lägenheten, sen fick jag vrål ont, Dsniel fick hjälpa mig till sängen, låg där en stund tog panodil och min vetekudde. Ingen hjälpte Daniel ringde F-lossningen, som tyckte vi skulle komma in.

När vi kom in skulle läkaren komma och hur det låg till, dom frågade om jag hade paparena med mig???
-Nej, jag hade inte tänkt föda redan så det har jag inte.
Ok, det löser sig.

Men nu va det ingenfara det blev några timmar där igen men det va skönt för jag hade så j*va ont. Dock va det jobbigt att inte få äta och inte dricka, inte för att jag hade någon vidare matlust.

Efter ett antal undersökningar fick vi åka hem, kom in runt kl 10 va hemma vid fem tiden=)

Dom tyckte att jag kanske skulle göra klart, papparen som väska ifall det skulle komma tidigare, Så det är väl dags att kanske smått börja packa ihop lite =D

Nehe nu blir det frulle!

1 kommentar:

sasse sa...

Hej hej.
TRåkigt när det blir sådär.
Hoppas ungen sköter sig tills rätt datum nu.

Mvh S&M

Besök de senaste 30 dagarna