Sidor

onsdag 10 mars 2010

tuvmejsel & en Pang

Det är vad Lilly tjatar om hela tiden.

Händige Manny ha ju sina verktyg och han lagar och fixar saker, så det vill Lilly med göra.
Så imorgon när jag ska in till stan har jag lovat Lilly att köpa en tuvmejsel (skruvmejsel) och en Pang/hamlare (hammare).

Jag ska ju in till Mvc imorgon igen och kolla hur det ser ut med bebisen, eller rättare sagt moderkakan. Det är säkert ingenfara, jag hade lite ont igår så då stannade jag hemma och vilade från jobbet, känner av det lite idag med men tänkte jag skulle jobba iaf, för det känns inte alls så mkt idag som igår.

Så ska Klara få följa med, ska passa på att klippa hennes klor. Annars brukar jaggöra det själv men när hon opererades så fick vi ju inte gå alls mkt så dom slet inte på samma sätt som dom brukade sen har hon börjat tycka det är jobbigt så då ville jag inte vara på dom för mkt när såret inte va läkt för hon t´rycker ju i tassarna och då kanske det skulle stört såret.
Men imorgon ska vi in så dom får fixa det iaf.

Och på fredag blir det stan då med=) Då ska min syster in och träna, så jag, Lilly, L´s morfar och Filip åka med och bada=) Sen blir det stan lite med för hon skulle på lite annat också...
Ska se om jag får upp pappa/morfar i rutchikanan, då med Lilly vil ju åka dn och filip med jag får ju åka med Lilly tänkte pap/morf skulle det med =)

Kram banan

Nu blir det frulle=)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna