Sidor

tisdag 9 mars 2010

old house

Det spökar i magen tror jag...
Bebisen trycker på ibland så jag mår så illa och måste lägga mig samtidigt som jag behöver drícka. Ska ju in på torsdag till spec mvc och kolla Ul igen.

Har inte haft jätte ont fler gånger, men lite ont har jag allt haft, men nu ska vi inte klaga i onödan.

Snart blir det frukost, sen tänkte jag förbereda maten inför ikväll, för jag ska jobba mellan 11.45-16 så då ska Lillan vara på dagis.

Måste ju berätta at vi va i vårat gamla hus i lördags, alltså va vi i Sara och Magnus hus =)
Blev bjudna på pizza och hade jätte trevligt! Tack så mkt!!

Dom har fått det så fint, jag va bara uppe i "matsalen" men det är jätte fint, dock har jag ju varit i gillestugan, som verkligen blev jätte fin =)

Nehe nu ska jag nog börja med frukosten....

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna