Sidor

måndag 8 augusti 2011

Hund...

Idag ska det jobbas, det jobbas mkt denna veckan känns det som är visseligen ledigt 2 dagar sen jobbar jag helegn igen, med delar tur men det känns.. ok... Ledig torsdag fredag. Hade tänkt åka till Torsås öppna träning på onsdag men jag jobbar ju bara kvällar så det funkar inte.. men å måndag börjar äntligen hundkursen ien ska bli skönt att få lite mera press på träningen =)) Har verkigen haft semester frn hundtröäning i sommar eller inte riktigt sem utan mera att jag verkligen inte hunnit så mkt som jag velat, Har även anmält mig till Rallylydnaden som börjar i höst, känns bra!!

Det säg ju och det verkar som om det är en jätte bra gren att träna kontakten med och vi har ganska bra kontakt men den kan man alltid jobbapå =)) Om inte så blir det roligtare när man göra övingarna samtidigt som man övar kontakten, och det bli lite annan aktivering.

Över till Klara då, bra eller inte bra ja det är frn dag till dag, vad som gjorts och lite så. Men man märker på henne ibland att det är svårt men det är inet så ofta man ser det så här i vardegen den är mest tex när hon ska hoppa, som in i bilen eller så... Men annars mår hon bra min lilla (stora) Klara...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna