Sidor

lördag 13 augusti 2011

sjuk...

Är bland det tråkigt att vara, visst kroppens sätt att säga ifrån jag vet, men kunde den inte bara klarat lite till, jag jobbar denna helgen med sen hade jag tagit ledigt några dagar, visst inte kul att vara sjuk när man är ledig men u detta läget hade det varit bättre... Tur att man har barn och hundar som ligger upp en. Eller ja ligger upp men busar/ tror dom hjälper; jag sa till Lilly idag på morgonen att vi måste duscha Goliat innan utställningen den 27 aug, tänkte inte mer på det, åt frulle sen la jag mig i soffan medans barn och sanna gjorde annat.. Sen kommer en halv blöt Goliat springandes till mig i soffan och en halv blöt Lilly efter.. - Så mamma nu har jag duscha Goliat åt dig till utställningen!!
Tack hjärtat<3
Så hjälpsam, så hjälpsam!!
På bilden är han dock torr...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna