Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Idé i dålig stund

Ja, varför ska det vara så.. att man ska få bra idér när det inte passar sig... Alltså vill egentligen inte avslöja för mkt, fast det är inget med det egentligen för det är absolut inget på gång, absolut inte alltså..

Men ibaldn känns det bara som om; Nu kommer chansen, men ändå är det fel läge och vem f*n säger att chansen inte kommer igen eller senare, jag vet det går fler tåg som man brukar säga... men ändå.. jag måste nog får gnälla av mig lite..

För alla har vi väl drömmar och visst ska man det men ibland tänker man, Ska jag verkligen inte följa mot drömmen? Men samma sak där det går säkert fler tåg,, jag vet....

Nu har jag fått gnälla lite iaf och dom flesta av er fattar inte alls vad jag pratar om, känns så dår,, jag förstår, men om jag fortsätter blogga tills det blir aktuellt så får ni ju veta då,, hihi *smile*

1 september kommer snart känns det som och då börjar jag mitt nya fasta jobb, fatta att det blir en omställning i familjen, jag menar från att hoppat in när det behövs/mammaledig till en fastinkomst. könns ju bra med det iaf.

Glöm bara inte att det är viktigt att ha drömmar och nyttigt med, roligt om man kan följa dom ibland.
Men jag har mkt jag drömmer om, en underbar familj et underbart hus, underbara djur och mkt mkt mer!!

Puss och kram skumbanan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna