Sidor

torsdag 22 september 2011

jag vet inte om jag vill inse...

Jag hoppade över fredagen i fredags, jag tycker det är jobbigt, det är det varje år den 16 september. Mamma<3 Jag vet att det inte hjälper men ibland önskar jag att msn kunde hoppa över dagar i kalendern. Snart är det din födelse dag med, usch. Jag saknar dig och saknar dig inte, kan inte hjälpa att.det är blandade känslor men så är det. Jag och Lilly pratade om farmor och farfar och morfar och... Ja just det och mormor som hon aldrig kommer få träffa...hon har varit ned vid din grav men förstår ändå inte än... Men vi pratar om hennes kaniner som inte finns så säger jag att dom är i himlen, då säger hon: i himlen hos din mamma och min mormor.... Lyckliga minnen och inte lika lyckliga minnen men saknar dig det gör jag!! <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna