Sidor

lördag 3 september 2011

Tränings inlägg

Japp, vi va på onsdags träningen jag och Goliat, eller Lilly va med åxå och hittade en tjej att leka med, och handlade en heldel gottigt. Men men...

Täninen kunde knappats gått sämre, nä det är sant. Goliat blev störtkär i en Rottistjej (JÄTTEFIN).
Han vägrade släppa henne med blicken, så det jag tränade fick blir att släppa henne med blicken....
Vi gjorde en inkallning och den gick bra, inte dåligt eller super utan bra, hn hade fokus på mig och kom fint, däremot skulle vi göra ligga stanna kvar tillsammans, men royyisen och en flate, det va innan jag fattat att han va dökär,. Han har aldrig rest sig under ett liggande inte på planen, åhh så irriterad jag kände mig, När han rese sig gick han sakta lite smygandes fram till royyisen som låg ca  m bort, luktade henne i rumpen, sen kom jag fram och fyade honom och tog tillbaka han till sin plats.. snacka om att jag blev förvänad, vad *n flög i honom liksom...??
Men ,men blev inte mkt träning efetr det ahn fick sätta sig i bilen innan allt mitt tålamod skulle ta slut...

Men idag tog jag fram tunnlen tänkte det kudne vara roligt för barnen, vilket det va den va jätte poppis=) Men när jag ändå tagit ner den tänkte jag att jag kunde ju testa att träna lite "genom" med Goliat så jag tränade det lite funkade ganska ok, sen ville Lilly hjälpa till så jag skickade och hon stod på andra sidan och gav godis om han gjorde det bra =) Bra när man kan involvera familjen <3

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna