Sidor

torsdag 22 september 2011

Trevligheter framöver =)

Jobbet rullar på sådär, Ser ut som jag ska få ett vik några veckor iställer för poolen just nu då. så det känns skönt. Men det är mkt annat trevligt just nu =)

Helgen är det jobb helg egentligen dock har jag tagit ledigt på söndag för att hänga med Syrran på Cocker utställning (trevligt), dagen innan jobbar jag ju men syrran och hennes familj ska komma hit på middag på kvällen, (tervligt), Nästa vecka rullar väl på som vanligt, dock blir helgen mysig, fredagen ska vi och Bowla med Josan och Adam sen middag istan på det och sen hem och spela lite spel och ha det trevligt, (trevligt), dagen efter det blir det humörgalan för mig och Daniel, ska bli så mysigt,(trevligt)

Kommer säker hänta massa mera trevligt men detta känns som en stadiug planering va länge sen man ha så mkt inbokat på så kort tid=)

Men en trevlig sak igår va att jag kuden ta mig till träningen i Torsås, det kändes skönt och för mig själv va den välbehövig, kändes som mkt av mitt tålamod, som det slitits på här hemme med sjuka barn och mkt VAB kom tillbaka, och jag fick några visord om vad jag gör för fel när jag går med Golle. så det kändes bra, idag blir det att fixa lite vanligt hemma, sen kommer Daniel hem lite tidiader så jag kan jobba kvällen ikväll...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna