Sidor

tisdag 13 september 2011

jaja

Ja, det är mkt nu, mkt på gång med jobbet, mkt allmänt. HAr iaf beslutat mig för att lägga ner Rallylydnaden, hur gärna jag än vill gå på den så finns inte tiden jag har 2 underbara barn och en sambo och vårat hus som åxå kräver och som jag vill ge tid så just nu får den vänta sen ska jag ju gå agilitykursen i vår så då är jag nog ännumera taggad tills den, Men ska iaf försöka åka ner dom onsdagar jag kan när det är öppenträning...

Idag va min lediga dag men med min tur så blir någon sjuk på min lediga dag så idag va det LovaLiten, som vaknade med 40 graders feber och hafr det idag, docj ikväll va den nera på 39 vet inet dock om det egentligen berodde på ipren men, ho sover gott nu och jag får vara hemma på VAB imorgon ifal hon har feber har hon inte det känns det som hon kan behöva en dag att ta igen denna med att få vila upp sig och äta lite riktigt.

Va hos Syrran på fika idag med,Tog en tur i bilen så Lovaiten skulle somna lättare så jag och Lilly tog en fiak hos syrran medansa hon sov, sen bar det hemåt. Skulle träffat Sara, John och kusinerna Eddvin och Ebba idag men det gick ju inte med sjuklingen, hoppas som sagt på att feber är över imorgon så kanske vi kan träffas en sväng då =)

Huset ja, Daniel va faktiskt så duktig häromdagen så han fixade elsladdarna i våran sovrum så nu fungerar våra lampor på nattusborden, det känns ganska skönt i dessa mörka tiden och mörkare blir det, och då kom även fodret runt fönstert upp =)

Nehe, ska glo på tv lite sen sängen och hoppas på at det blir mera sova inatt...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna