Sidor

fredag 3 juni 2011

Dagen tillbringades

I Loverslund, Men kusinerna Miranda och Saga, Det blev vatten lek, god lunch och en mkt god rabarberpaj.
Jo, så direkt efter tabdläkaren åkte vi dit och va där till efm, efter det blev det en mindre eller liten tur till Torsås våryra, Lilly hoppade i hoppborgen och fick en glass, Sedan gick vi lite längs med Hade ju Goliat med mig för att miljötr'na honom lite, och det gick hur bra som helst, sefter det gick vi förbi djur affären, där Lilly fick syn på en Rosa fjärilshåv, som hon ville köpa och det fick hon, hon fick även smälla en ballong hon valde ut, i där låg en lapp med hur myker rabbat man fick=)
Så detta blev en super bra dag, Väl hemma va Felicia Och Fabian här och badade snacka om att Lilly blev glad när dom va här, dom stannade en stund och Lilly njöt av att få bada med Felicia, Fabian med men dock badade han inte så mkt i den vanliga poolen, det gjorde Felicia och det gillade Lilly MKT. När dom åkt laddade jag grillen, daniel kom hem och det grillades och vi satt ute och njöt ett bra tag. Jag tror jag gick in klockan sju, men det bara för att jag blev sugen på fredags mys med familjen, dock hade Lova slocknat, men Lilly va åxå sugen på fredags mys så det blev en tur till macken för att köpa kinderägg och godishalsband, där vi träffade Malva och hennes familj så Lilly och Malva lekte lite, sen åkte vi vidare till affären där vi skulle ha lite pringels=) mums=)

Så hem och mysa vid TV, talang blev det att se på och Lilly klappade gus vad hon klappade,, åt vad.. ja vem vet=)

Natti natti imorgon blir det att jobba...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna