Sidor

tisdag 7 juni 2011

vattkoppor

Ja, jag vet, skrev att Lova hade den och Lilly med! Men är inte säker på om det va det LOvaLiten hade eller så har hon fått det igen. Tråkigt är det iaf, blä för att vara sjuk säger Lova, eller säger och säger men man ser att hon inte tycker det är det minsta kul, och kliar gör det åxå som tusen.
Stackas Lilla LovaLiten har fått en i örat med och det är ju inget rolig. Eller förresten säg vart hon inte har en prick??!?!?

Vi ska iaf turas om att vara hemma, jag och Daniel alltså, imorgon  blir det Daniel och jag blir på torsdag, sen är daniel ledig fredag och då jobbar jag.

Och sen är det helg och på tal om helg så är den en som fyller år i helgen... hehehihi... Jag.

Nehe kanske att jag skickar in en bild på Lovis sen via mobilen, fast man ser inte så mkt prickar där men bara för att min LovaLiten är så söt och prickig=)
       
Här kommer en "vanlig bild" alltså inga prickar!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna