Sidor

fredag 3 juni 2011

Tandläkaren och vidare

Ja, jag vet hade tänk lägga i n bilder¨på mig och Daniel genom åren och jo det kanske kommer, men inte just nu. Nu ska nämligen barnen och jag göra oss klara, Lilly ska till tandläkaren för 2:a gången alltså vanliga kontroller. Efter det hade i funderingar på att åka till torsåsvåryra, men vi ska nu stanna till hos Lillys kusiner Miranda och Saga och såklart deras mamma Marielle och pappa Alfred. Det blir lite lek och lite lunch, så det ska bli trevligt.

Jobbade igår och imorgon ska jag på det igen och söndag med ja och måndag med hehe,,

Tisdag tar jag examen, då ska vi a examens middag och få våra betyg, är så skönt att vi ÄNTLIGEN är klara!! Känns tusingen så bra alltså, sen är det bara att kopiera betyget och ge det till arbetsgivaren så är man undersköterska på jobbet=)
Inte för att det isig kommer göra jätte stor skillnad typ inget, men nu är man det iaf och jag/vi i gruppen har kämat och alal VI ska känna oss super duktiga tycker jag!! Grattis till oss Gruppen!!=)

Nehe nu ska jag bara hitta kläder till mig själv med, barnen har jag nämligen redan hittat till=)
Puss oc kraam ät en banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna