Sidor

måndag 20 juni 2011

måndag

ja, det är måndag iegn, värst vad tiden går fort och fortare kommer det gå känns det som, nästa vecka går jag nämligen på sommarvik;et och barnen ska på dagis eftersom vi ÄNTLIGEN sluppit vattkoppor,

Men innan dess är med midsommar, som firas här hemma, hela dagen, kommer gör Linda (syrran), marcus, Filip, fabian, Felix och fia vet jag inte än men det är sånt man märker, sen kommer Magnus, Sara, Benjamin Uhr så det blir nog en trevlig midsommar=))

Denna veckan är lugnt än så länge men sen raslar det till och så blir det kanske stressigt iaf. Ida har vi bara tagir dagen som den kommer, Så det blev en sen lunch och jag sitter nu uppe och ska se om Lovis kan somna. Och ikväll är det hundkurs, ska bli jätteroligt., det tycker jag ju alltid jag vet, hihi, men just nu känner jag mig bara seg. Seg för vi fick en saftg elräkning och ja det är ju inte så kul att få den lagom till sommaren, men men that´s life.

Nehe ni verkar som hon somnade till nu,så jag ska sitta och titta lite utställningar till och sen gå ner till Lilly och fortsätta plocka.

Kräm

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna