Sidor

lördag 18 juni 2011

Kalas dags

Japp, idag är det kalas dags, för mig, Syrra med famhar inte varit här. Det är ingen man firar jätta mkt orkade faktiskt inte ha så mkt till kalas iår, men nästa år blir det nog lite mera=))
Så Det blir jordgubbstårta och bara lite trevligt fika=)

Hämtade Lillys nya cykel idag, alltså ny för Lilly men den är beg, men jätta fin Röd, dock ville juLilly helst ha en rosa, men vi har pratat om det lite innan och då bruar hon fråga min vilken färg jag tycker bäst om och då har jag sagt röd, då har jag lagt in att Lilly kanske kan ha en röd cykel istället för rosa, och det ha varit ganska oki, tycker Lilly=)) Så det ska nog fungera bra iaf=)

Fin va den iaf och så slapp vi köra något viadre för att hämtade den, för vi köpte den här i Påryd=)

nehe nu ska det förberedas för kalas, Kram på er!!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna