Sidor

onsdag 15 februari 2012

Just nu i soffan

Daniel är kvar i stan med jobbet dom skulle bowla och äta gott :-) Så bara jag och barnen och djuren hemma. Barnen sover, hundarna med men dom gör mig sällskap även katten. Klara ligger i lekrummet bredvid och njuter av lugnet medans Pellets, Goliat och våran kisse Stitch ligger här i soffan hos mig. Härligt.


Idag va det jobb i Smedby, och där blir det resten av veckan med... Sen har jag ju tagit semester nästa vecka och det känns såå skönt och behövligt :-)

Imorgon ska Daniel jobba lite senare så blir jag och barnen till middag, sen tänkte jag vi skulle måla lite klädnypor åxå men det är mkt man vill hinna Lilly har nämligen gympa imorgon och det vill hon INTE missa <3


Nehe, ska nog väcka hundarna och ta ut dom en stund sen blir det nog sängen. Så God natt på er alla!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna