Sidor

onsdag 29 februari 2012

Syjunta

Japp igår ute jag och barnen till Sara, Eddvin och Ebba, dom hade ledig dag och hade roliga tyger hemma så vi åkte dit och tänkte sy. Även Saras syster Jeanette va där så vi sydde både, J, S och jag :-) jag sydde en tröja till Lilly den ska dock fålas och ska sätta mudd runt halsen, men vi hade inte någon dubbelnål, dock ska det beställas nu :-) J sydde snygga byxor till Neo med häftig mudd på :-) S gjorde en tröja till Ebba, dock fick hon vänta med att sy tills vi andra va klara för.hon behövde byta tråd ;-)


Vi tog en lunch på pizzan, och  bara njöt. Sen bar det hem och sy igen:-)


Passade även på att köra lite träning på Torsås bk innan vi åkte till Sara.

Brollen va nästan lika rolig, och han hämtade den bra.

Den va regnit, och blött.

Linförhet: gick bra, bra kontakt

Inkallning: mkt bra

Stående under.gång: mindre bra han hade visst "glömt" vad han skulle göra när jag sa stanna.

Liggande  undergång: gick ok.

Hopper.gick jätte bra både.till mig och från mig :-)


Störning va barnen som sprang runt och lekte.


Ikväll blir det klubben igen :-) men då träffar jag mina kära vänner: Helene, Lena och Pernilla !!

Men först blir det jobb..


Kraam


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Marielle sa...

Åh vad fina tyger och kläder! Vad duktiga ni är, var det svårt? Jag har också funderat på om man skulle testa och sy nåt plagg själv.

Anonym sa...

Ja det känns,alltid svårt så här i början :-) men det gick bra tycker jag :-)

Sara Wärnlund sa...

Tyckte vi var jätte duktiga. Klart det är lite svårt i början men man lär väll sig. Sydde i går kväll när ni åkt hem så nu har jag hunnit lika långt väntar bara på tvilling nålen så vi kan fålla. :-)

Besök de senaste 30 dagarna