Sidor

söndag 26 februari 2012

Tränings inlägg/ lek


Där kastade hon bollen...

Ja, hämta den!

Titta vad duktig jag är =)

Min boll

Får jag bollen matte??!!

<3

Och han bar bollen heellla vägen hem !!!!

Ja detta är som min "nya" goliat, han har blivit så annorlunda, Helene jag vet, jag har åxåx blivit annorlunda=)
Jag köpte en röd pip boll på maxi häromdagen, och han ÄLSKAR den, VERKLIGEN ÄLSKAR!!
Han hämtar och kommer och han börjar tillochmed se den som belöning istället för Godis=)
Jag är så stolt!! och Glad...
.
Över till tränings inlägget:
Plats: Parken i Påryd
Tid/övrigt: ca 16, härligt vår väder
platsläggande: Mkt bra, lämnade inte så länge, gick tillbaka, men gick runt och stannade bakom, låg bra, Belönade med bollen =)
Linförhet: Gick mkt bra, bra kontakt, belöning under gång godis, efter bollen
Inkallning: Mkt bra som vanligt =) hihi, belönade med bollen
Ställande undergång: Gick mkt bra! Gick med honom sa stanna, han stannade bra, jag stannade med honom men vek ut från hans sida, belönade med en godis, sedan kastade jag bollen bakåt=belöning=)
läggande undergång: Har vi inte tränat så mkt men gick mkt bra, vi gick sen sa jag ligg och stannade men honom, han la sig bra och ganska snabbt=) Belöning bollen bakåt!
hoppet: Gick mkt bra, hoppade mot mig först och det gick klockrent belöning blev bollen, sen hoppade han över till andra sidan och det gick också bra!
Lek: Åh jag är så glad och stolt att vi kan leka med en boll, låter säkert fåning men vi har verkligen kämpat med detta.. han hämtade bollen många många många gånger... leket x:ra på slutet sen bar han bollen hela vägen hem =)))

Min kille detta =)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna