Sidor

onsdag 8 februari 2012

Oj, vad nytt det va här, känner inte alls igen mig när jag ska göra inlägg via datorn...
Humm men man vänjer sig väl =)

Glömsk som man är så hade jag ju sagt till Daniel att han kunde åka iväg ikväll, "för jag har ändå ingenting", Men för några timmar sedan fick jag ett sms av mig snälla,kära vän Helene:
Glöm inte årsmötet ikväll=)
Bra Fanny, det va just vad jag hade gjort, men som tur är har jag världens bästa systerdotter som åxå är en suverän barnvakt, som ställer upp ikväll med kort varsel och är barnvakt så jag kan åka på mötet och det känns så bra!

Dagen idag har ju som sagt bestått av staden för mig Lova och hundarna.
Det va vacc dags för hundarna och så skulle jag och Lova handla lite mat, Lilly åkte till dagis =)

Väl inne handlade vi först, sen bar det av mot kalmar djursjukhus, först gick vi in men Klara som gärna skäller på alla andra hundar och låter jättefarlig... så in med henne, vacc och klippaner klona, sen ut med henne och ta in duktiga Goliat, som inte sa ett ljud eller brydde sig om dom andra hundarna =)

Sen bar det va mot den nya djuraffären, borta vid sandra typ, (Kalmar) Djur och natur ´=)
Där vi köpte lite hundmat, sedan hemåt och hämta Lilly, nu ska vi äta sen kommer Fia och jag åker mot Torsås bk =)

Kram och ha en bra kväll alla!!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna