Sidor

fredag 6 januari 2012

Ibland så kommer det över mig

Ja, som idag när jag körde hem, så fick jag en bil fram för mig som jag vet vi pratade om när du fanns. Du, jag, pappa och Daniel diskuterade om den.
Pappa och Daniel tyckte inte alls den va fin, medans du och jag gillade den=)

Åh älskade mamma, ibland kommer jag på mig själv sakna dig mer utan att jag ens tänk på det så direkt.
Ibland önskar jag att du bara kunde komma och vara här med mig/oss ibland.
Fast jag vet åxå att jag vet inte alls hur jag hade mått eller hur våra liv hade sett ut...
Dock vet jag hur jag mår nu och att det kommer perioder som är jobbigare och sen lättare perioder.

Det känns jobbigt/svårt när Lilly frågar varför hon bara ha morfar och ingen mormor, åh älskade Lilly!
Mamma, mamma.... mamma!!

Många stunder va jobbiga men jag saknar dig såå mkt!!

mamma

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna