Sidor

måndag 9 januari 2012

Väntar på bokning

Ja, så här är det när man inte fått bokning eller går på vik som inte täcker hela procenten, eftersom jag har 90% i poolen men vik:et bara ligger på ca 82% så får jag ha några X-turer. Så idag va en sådan dag igen då man får gå upp i jobbar tid, göra sig klar, gå med hundarna förbereda mat låda sen... vänta och se vad man får för bokning. Men idag har jag iaf låst till dagtur och det känsn skönt.

Men det är ändå jobbigt för jag vet ju inte vart jag kan hamna alls, vilket ställe, inne/ute??
Finns det inget i Södermöre som vi tillhör kan man hamna i kalmar/smedby absolut inget illa menat för när jag hamnat där har jag alltis fått bra bemötande men det är just jobbigt att inte veta, inte veta vart mam ska kansks e knapps hitta till jobbet för dagen, inte veta vilka som möter en i dörren, inte ha en aning om hur arbetsdagen ser ut hos dom....
Det är mkt tankar som hinner vimla runt i huvudet..

Men det gäller att vara positiv så länge man kan!!
HA en bra dag alla och Så vill jag säga GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SYSTER SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!!!!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna