Sidor

torsdag 19 januari 2012

med mentor

Ja god morgon på er alla!

Fick bli hemma för VAB igår med det verkade inte bli mer så idag blir det dagis/jobb, efter en heldag hemma med halv gnälliga barn som visserligen va mysigt för det blev mys framför tvn, men iaf kände jag att jag behövde komma ut lite det va ju trots allt inte jag som va sjuk. Så ner mot Torsås bk för att träna hund och så va det instruktörs möte. Vi hade pratat om att jag till våren kunde bli hjälp instruktör:-) Så kurserna delades upp, och så va det ju någon som skulle hålla i allmänlydnads kursen, om det kommer in anmälningar till den;-) Så det blev jag :-))) Med Jens som mentor, så jag och Jens håller i den kursen är sjukt taggad och glad över detta. Ska även till våren försöka gå på L1,L2 och M1 :-)


Idag blir det att lämna på dagis Lilly verkar pigg, det va ju så igår att Lilly sa att hon hade ont o magen och inte va pigg, men sen va det Lova som va dålig i magen :-( Men idag hoppas vi på bättring!


Kraam på er!!


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna