Sidor

tisdag 31 januari 2012

Räcka till...

Ja, det är inte alltid lätt att räcka till Lova ligger sjuk med feber som just nu gått ner och det är skönt för nu har hon 39,2 istället för 40,3...

Men så har vi pigga Lilly, som är jätte duktig och leker själv medans mamma måste sitta hos lilla Lova. Men när hon lek bra själv jätte länge och frågar om mamma kan komma och hjälpa till att bygga ett stall, så vill jag inte säga nej, så jag smög från Lova som sov på soffan och byggde ett stall med Lilly, sen vaknar Lova efter en ministund och då fick jag tå tillbaka till henne. Så har jag fått göra idag smyga iväg när Lovis somnat lite så jag har hunnit fixa lite käk till mig och Lilly, släppa ut hundarna, elda...

Det är svårt att räcka till ibland..


Imorgon ska vi till banken och skriva papper, först får jag ju vara hemma från jobbet och VABa sen kommer barnens farmor medans vi ska till banken och skriva papper. Och nu under dagen tycker jag att jag blivit hängig och lite snorig... Uscha...

Kraam


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna