Sidor

lördag 14 januari 2012

RIKTIGA Princessor

Kom och hälsade på mig när jag låg och vilade tidigare idag, och passade på att ta kort på dom, mina underbara, unika barn!


Mkt prat om unika/unikt nu tycker jag man pratar om: unika hundraser, unika kläder, unika, unika unika. Men halllå vad händer?!?!'!

Mina hundar är unika fast inte deras raser, men det finns ju inte en enda till som är som,mina!!

Kläder, ja men vad har det för betydelse egentligen? Det är väl dina (mina) barn som är unika inte deras kläder?!?


Varför jag,tar upp detta är för jag i veckan hamnade i en diskussion om olika saker som va viktigt/unikt och så efter gick jag in och kollade i lite forum och herregud?! Vad är det som händer i världen, mina hundar är unika för dom som dom är och mina barn är unika i vilka kläder som helst!!

Kraam på er alla! (unika för den just ni är<3)


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna