Sidor

tisdag 10 januari 2012

Träningsinlägg

Goliat 9/1-12

Vart: Framsidan hemma
När: fm
Allmänt: blött, halv grått

Fritt följ-. mkt bra föjer bra trots att det nästan glafsar om tassarna =)
Inkallning- Åxå mkt bra men andra gången ställde jag mg vid garaget vilket gör att han inte får så mkt svängrum bakom mig och det kändes som det gick någon sekund snabbare
Läggande undergång- nje, gör det inte så mkt alla så inget alvar i det än.
Ställande under gång- Nji, går ju så där känns som om vi backat lite i det, men nja jag kan ju gå med sen säger jag stanna, så får jag ju stanna med honom och hjälpa honom lite att fatta att han inte ska stanna och inte sätta sig =/ men men nja det går sådär.
apport-. inget bra alls, men han sprang och hämtade den nya pipleksaken jag köpt så det va ju positivt.

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna