Sidor

tisdag 10 januari 2012

Ingen bokning

Det blev ju ingen bokning i igår, vilket va skönt, ja fick en xtra dag med barnen, Daniel kunde renovera i lugn och ro, så jag och barnen drog till stan, käkade mcdonalds, blev åhlens där jag köpte nya lampfötter, sen Claes O. där vi köpte ljuslyktor och en värmeförflyttare, sen bar det av mot ikea, där det blev lekland för Lilly och jag och Lova busade oss igenom ikea, blev en dörrmatta till grov entrén, en ny hatthylla till entrén på framsidan och lite annat smått och gott =)

Sen på kvällen va det ju Zumba start här i Påryd, men jag brukar ju träna hund på måndagar, så jag av ivalet och kvalet men så skulle Emil komma och koppla in lite el så det blev heam istället.
Men som sagt verkar jätte kul med Zumban dock är jag lite osäker på vilken dag Agilytyn kommer vara sen när det börjar, den brukar vara på måndagar men kan ju vara flyttat, får försöka få tag i Maggan på nytt ikväll och se om hon svarar så jag kan kolla om hon vet..
Men som ni ser i föregående inlägg så tränade vi lite hemma igår jag och Golle =)

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna