Sidor

onsdag 22 april 2009

3 fyller på 3 dar

Japp just denna veckan är det fullt upp, Felicia fyllde i måndags 12 år (Grattis) Mikaela fyllde 50 år igår (Grattis) Felix fyller 10 år idag (grattis)...
Så det va kalsa imåndags igår va det inget för mikaela är på Malta henne ska vi fira i helgen när vi ska till Gb, Felix ska ha kalas idag, fast jag vet inte om jag ska gå, mår inte 100 % idag har kännt det lite hela veckan med bivit bättre över dagen sen sämre på morgon/kväll. Men idag känns det nästan lite värre tror jag och då vill jag vara hemma och vila hur gärna jag än vill fira LIlla/Stora Felix så vill jag ju inte smitta ner dom....

Kanske kan se om Lilly ställer upp på tt ha en film dag idag i källaren, Känske om jag öppnar en av hennes redan köpta 1 års presenter så kanske hon vill göra mig sällskap framför Tv:n. Vi får väl se eller få jag nöja mig med att ligga på golvet och leka med henne tills det är dags för henne att sova och då även dags för mig att sova. Men lite vanliga hemma sysslor måste ju göra sinnna allt vilande....

Åh jag måste ju berätta med att jag och syrran har startat våran vikt nedgång nu, igår blev det start datum, nu är det vatten som gäller och lättfil till frulle, ja och en massa annat att tänka å då. Men ingen särskilld diet nepp vi testar våran egna race =)

Nehe nu ska vi äta klart våran frulle sen blir det vanliga sysslor...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna