Sidor

måndag 6 april 2009

Att rida en lustig häst?

Idag va vi på skällbygård, jag, Lilly, och två föräldrar med barn till från föräldrar gruppen..
Vi klappade hästar och kaniner och kollade på dom andra djuren med så klart... Efter det blev det fika vid lekplatsen.

Sedan åkte jag och Lilly till blomster landet, skulle ha lite till trädgården jag har planterat ut ett träd som jag haft i kruka, tänkte lägga ut bild med det blir när det är helst klart... Det va där vi träffade den lustiga hästen som inte såg ut riktigt som den hästen vi sett tidigare, det kostade 1 kr om man ville rida en stund så L fick testa och tyckte nog det va lagom roligt, men hon log iaf och tyckte det va lite tråkigt att hoppa av den fina hästen
Sen blev det mat på Ikea, bauhaus, rusta och plantagen=)

Väl hemma kom Markus och skulle kolla på våra träd vi ska såga ner, vi har 3 stora björkar på baksidan som jag är såå trött på så 2 av dom ska bort och det ska bli så skönt att slippa dom.

Känner mig sliten, varit fult upp idag sen gympan nu ikväll, och väl hemma därifrån hade vi massa säckar pellets att bära in. Imån blir det massage hos svärmor!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna