Sidor

söndag 5 april 2009

loppis, stan och bad/blod

Japp, Daniel har ju jobbar idag på däck-bytar-helgen. Jag och Lilly har gått på stan vi skjutsade även in min syster dotter fia och hennes kompis.

Dagen börjar bra och fortsatte bra, jag gjorde några fynd på loppisen bland annts en fåtölj till Lilly men jag tänkte jag skulle klä om den om jag orkar, just nu är dne blå, och jag är sugen på något mönster men vi får se om det någongång blir av =)
Lite andra små fysn blev det åxå, sen ikea och sen stan en väldigt snabbrunda där, fia ringde och va i akut behov av en bekini så det blev att köpa en och åka, jag som skulle handlat Presenter till Lillys kuisn Miranda, 1 hann jag med så jag får åka in i veckan igen och ordna det andra jag skulle....

När Daniel hade slutat åkte vi till simhallen med och badade där, Lilly badade glatt i den varma poolen inte lika glatt i den kalla, emnom det va andra barn med gick det lättare, fast hon kan ju inte gå som en stoker efter alla andra barnen så vi tog upp henne och gick tillbaka till den varma poolen =) Så mysigt!
Hon "simmade" glatt mellan mig och Daniel, nästan kastade sig i vattnet... Men så helt plötsligt hostade hon till och hade blod i munnen, så vi gick upp direkt, och ringde sjukvårdupplysningen och efter att vi väntat i typ 20 min på att komma fram, sa dom att det inte va någon fara så länge hon va pigg och den inte hände igen, men att vi skulle vara uppmärksamma!
#Hon frågade om hon hade bitit sig, kanske?!?#-#Nja, sa Daniel det blir någ svårt för hon har ina tänder# =D

Väl hemma, gick vi med hundarna och sen lämnade vi L hos moster Linda m familj och så bar det in till stan igen för vi skulle kolla på Bio, och jag vill säga att det va inte jag som valde...
¤ Fast and the Furius¤ (inte vet jag hur man stavar till det men iaf)

Nu har vi varit hemma ett tag Lilly sover gott efter heldagen borta. Jag ska med sova snart är det tänkt.

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna