Sidor

tisdag 28 april 2009

trädgårdsarbete och stress

Japp idag jag och Lillan varit i Nybro och handlat, men vi knölade tilld et och åkte vid mat tiden så det blev jätet stressigt. Väl hemma igen åt vi lite och sen blev det att greja ute i trädgården lite. Pappa kom hem och morfar va på besök.

Har ju tänk att jag ska gräva mig ett land, där jag kan sätta potatis, lök av olika slag och lite ammat roligt, ska ju bara grääva det med, men idag har jag grävt upp platorna jag ska änvända runt om och lagt dom för att se hur stort jag ska he det så imån då ska vi.... ja just det, Gräva =)
Men bara på förmiddagen för på efm ska jag på personal möte.

Men min chef ringde idag, jag vet inte varför men på något sett har det blivit något lustigt med vik:et jag va lovar och nu vet jag inte hur det blir, jo jag ska ju börja på det men jag vet inte hur det blir i fortsättningen. Men jag känner att vi ha lagt upp så mkt beroende på hur jag jobbar Daniel har tagir pappa dagar och jag har planerat in dagis och allt möjligt efter hur mitt schema har sett ut. jaha och nu då? hur blir det nu.
Man ska ju inte ta smällen 2 gången med det känns svårt när jag har ställt in mig på detta eller vi har ställt in oss på detta? Det känns ungefär som; Ja sag att du sökt och fått ett jobb sen ringer dom 3 dagar innan du ska börja och säger att dom vet inte hur det blir, men att det är nog inget att oroa sig för? Inte oroa sig? nehe mitt närmaste halv år hänger på om jag får detta vik eller inte? Pengar/planering.

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna